pondělí 25. listopadu 2013

Vánoční stres? Zkuste plánovat....

A máme tu další povídání k vánočnímu tématu. Cítíte se před svátky ve stresu? Ani se vám nedivím, protože když vyrazím do přeplněných ulic, přeplněných obchodů a všude kolem sebe vidím ty nasupené výrazy netrpělivých a vystresovaných lidí, rozhodně to člověku radosti nepřidá.

A tak se dneska zaměříme na to, jak tuto hektickou dobu zvládnout v klidu a pohodě. Není to žádné závratné tajemství, ale o dobrý nápad, jak si udržet vše pod kontrolou a nehonit nic na poslední chvíli.

Vlastně ani nevím, kdy jsem na video, které vám chci ukázat, narazila, ale moc se mi ten nápad líbil, že jsem uvažovala o jeho realizaci. Přiznám se, že jsem skončila hned v počátku, protože jsem si to chtěla trošku upravit po svém (udělat si vlastní ucelenou grafiku) a nějak na to nezbyl čas. Takže letošní Vánoce se musí bez tohoto "projektu" obejít, ale třeba ty příští už vyjdou :-D

Jedná se o jakýsi "VÁNOČNÍ PLÁNOVAČ".



A pro ty z vás, kteří moc anglicky nevládnou je tu malé info.
Courtney si podle nějaké e-knihy vyrobila tento organizér na vánoční plánování. Je to vyrobené z klasického šanonu a vložila si tam různé kapsičky a oddělovače. Kromě kapsičky na účtenky, zde má kapsu pro různé slevové kupony. Dále je plánovač rozdělen na sekce jako:

- co je potřeba před Vánoci udělat (úklid, dekorace, nákupy, kdy a co péct...),

- seznam lidí a dárků pro ně, adresář lidí, kterým se budou dárky posílat. Případně zde mohou být adresy lidí, komu se bude posílat přání.

- seznam receptů a rozpis ingrediencí, které budou potřeba.

- něco na způsob "služby Bohu", kde jsou nápady, jak sloužit Bohu skrze pomoc lidem a podobně

Musím uznat, že to má paní velmi dobře propracované a mně osobně už moc dalších dodatků nenapadá. Možná bych přidala ještě oddíl, kam bych dala vánoční písničky, které bychom mohli doma zpívat. Nebo návrhy na vánoční aktivity, co dělat s dětmi.  A myslím, že i vás určitě napadne spousta dalších návrhů, co si do vlastního plánovače založit.

Budu ráda, pokud napíšete, že jste si nějaký podobný plánovač vyrobily nebo o něm uvažujete a rozhodně se těším i na návrhy, co by měl obsahovat.
Zde jsem vám ještě vybrala nějaké obrázky pro inspiraci (doporučuji si kliknout na zdroj obrázku, protože vás to odkáže na příslušný blog, kde je více fotek).





A co říct na závěr?
Použila bych verše z Bible, protože ty jsou dostatečně výstižné...

"Pojďte ke mně, všichni upracovaní a obtěžkaní, a já vám dám odpočinout."
Matouš 11:28

"Všechnu svou starost svěřte jemu, vždyť jemu na vás záleží."
1.Petr 5:7

Takže pokud veškeré pomůcky selžou, stále tu máme Boha, který je vždy s námi a nabízí pomocnou ruku. Tak na to nezapomínejme :-)

Krásný den s Bohem.
Monika

Žádné komentáře: