středa 23. září 2015

Nový školní rok ...

Je září a to je navždy spjato s pojmem "nový školní rok".
A dokonce i já se s tímto názvem budu potýkat. Ne, že bych se vracela do školy nebo změnila zaměstnání. A už vůbec se plánovaně nechystám nastoupit do pracovního procesu, protože mám ještě jeden rok k dobru a chci ho náležitě využít s dětmi.

Od prázdnin mám opět na starosti učení Terezky v nedělní školičce a tak jsem si řekla, že si udělám nějaký pevný plán, čeho bych chtěla za ten "školní rok" dosáhnout. Co té naší cácorce předat. Ale chci tomu dát formu, nějaký pevný řád. Navíc to chci i nějak propojit i s učením doma, které plácáme jak zrovna je čas, ale nemá to žádnou pravidelnost.

A tak sice nemáme školní tabuli (i když by se na chalupě našla), zato máme pěknou nástěnku :-)
Jedním z cílů pro tento rok totiž bude přiblížit Terezce .... Bibli. No zní to zvláště, jako by o ní nic nevěděla. Ale díky nástěnce máme představu, co všechno by měla Terezka za ten rok znát.


Tak co na ni říkáte? Já doufám, že je to přehledné jak jen to může být a že nám to pomůže. Terezka dala k dobru i svůj obrázek. Má to znázorňovat nebe (ty dolní kolečka jsou prázdná jen proto, že už se jí to nechtělo vybarvovat) :-D



Jelikož pocházím z nevěřící rodiny, neměla jsem vůbec představu, jak vlastně učit. Takže jsem se poptávala křesťanek, které své děti učí a třeba i samy vyrůstaly v křesťanských domovech. Také jsem prošmejdila internet a pročetla pár knih. No, je stále co se učit.....


Pokud vás zajímají postavičky, tak odkaz na jejich stažení je ZDE. Navíc jsem zjistila, že dělali aktualizaci, takže jich teď je víc.

No a teď tak přemýšlím, že bych vám (těm, které jsou v oblasti učení stejně nezkušené jako já) nějak uceleně předala, co jsem vyplodila pro Terezku. Doufám, že o to bude vůbec zájem :-)

Mějte krásný den s Bohem,
Monika

Žádné komentáře: