čtvrtek 19. září 2013

společný "Bible Time"

Ještě před časem jsme se s Terkou snažily dodržovat takový "zvyk", že jsme si udělaly přes den takový "Bible Time" neboli "čas na Bibli". Nebylo to v přesně stanovenou dobu, ale průběh byl stejný.
Přinesly jsme si svou Bibli (Terezka si tedy vybrala nějaké dětské Bible či krátké knížečky s biblickými příběhy) a po stanovený čas jsme si sedly do křesílek a četly si. 


Ale pak se to nějak vytratilo, ani nevím jak......jestli bylo méně času, víc jsme chodily ven, na začátku roku jsme otěhotněla a k tomu mi začalo alergické období, takže jsem byla naprosto nepoužitelná...každopádně, pak přišlo léto, my byly pro změnu pořád někde venku a tak teď, když už jsme zase zpátky doma a vše se pomalu navrací do svých zajetých kolejí, rozhodla jsem se, že bychom tuto naši malou tradici měli opět obnovit. 

Už proto, že si tak udělám čas na čtení Bible já sama, ale že budu i vzorem pro Terezku. I když si teď Bibli jen prohlíží, časem se naučí číst a bude to zase něco jiného. Hlavně v ní ale zůstane ten zvyk, že je potřeba si udělat čas na Boha a na jeho Slovo. Bude to pro ni zcela normální a samozřejmé a to je mým cílem.

A tak jsem si dnes uvařila kávičku a přinesla si Bibli na gauč. Terezka si vybrala pár knížek, které si chtěla "číst" a usadila se hezky pohodlně vedle mně. Nejprve jsme si četly obě potichu a po chvilce jsem odložila svou Bibli a četly jsme si spolu. Bylo to moc prima a tak vás chci všechny podpořit, abyste si našli čas na takový malý dýchánek - s Biblí u šálku kávy - a to i s vašimi ratolestmi :-D 





Krásný den s Bohem,
Monika

Žádné komentáře: