neděle 8. září 2013

Desatero pro děti

A mám tu ještě jeden tip na výrobu domácích pomůcek při výuce dětí. To víte, vánoční dárek od manžela se musí pořádně využívat, takže laminovačka nezahálí a jede co to jde :-D

Naše malá je zvídavá a tak se učí číst písmenka, ale na čísla nedošlo. Teda počítá do deseti, ale jednotlivé číslovky nepozná. Tak mně napadlo, že bych ráda zkombinovala učení čísel a něčeho s Bible. A protože jsem chtěla něco zábavnou formou, napadlo mně vytvořit kartičky, kde by byly číslovky a k tomu nějaké verše z Bible. A takové desatero je pro nauku čísel od 1-10 jako stvořené. A protože je to pro děti, tak proč k tomu nepřidat i obrázky...

Obrázky jsem si jednoduše "vygůglovala" na internetu a protože je nechci nějak komerčně šířit a jsou čistě pro mou vlastní potřebu, doufám, že jsem tím neporušila žádná pravidla.






Tak doufám, že je to pro vás taky zajímavá inspirace a určitě nám napiště, jestli máte taky nějaké takové "vychytávky" :-)

Krásný den s Bohem.
Monika

Žádné komentáře: