pátek 16. srpna 2013

oblékání křesťanek (2)

Jak jsem slíbila, dnes bych chtěla pokračovat v tématu, které jsem minule nakousla a to je cudné oblékání křesťanek. Co si budeme povídat, letošní léto bylo hodně teplé a myslím, že mezi námi je jen málo těch, které by se alespoň jednou nevykoupaly ať už v domácím bazenu, na koupališti, v rybníce či u moře. A tak i já, i když jako těhotná jsem měla omezený výběr možností ke koupání, jsem se letos "vyvalovala" v bazéně na chalupě.

A jako každý rok jsem řešila, co na sebe. Možná je to věkem, možná tím, že jedno dítě mám a druhé čekám, nebo - a to bych byla ráda, kdyby se na mně vztahovalo :-D  - na mně působí Bible a Bůh,  ale každým rokem víc a víc řeším, jaké plavky si vybrat, jak se co nejvíc zahalit a také, jak zařídit, aby mně v plavkách vidělo co nejmíň lidí....  :-D

Na FB jsem dávala odkaz, kde jedna slečna - dokonce mám pocit, že jsem četla, že je to jakási americká herečka (pro mně tedy neznámá) - řešila tak dlouho problém s výběrem plavek, až si založila vlastní společnost, která plavky šije podle jejích představ. A řeknu vám, že docela lituji, že poslat si plavky ze Států je tak drahé, protože bych si určitě nějaké vybrala. Ať už od ní, tak i od jiných značek.

Pro ty z vás, které jste video neviděly - můžete se podívat ZDE.

Já si totiž nemyslím, že je nějaká přímá úměrnost mezi množstvím látky a mírou slušivosti. Určitě neexistuje měřítko, kde si zadáte množství látky použité na bikiny a vyplivne vám to číslo, podle kterého zjistíte, jestli jste "in" nebo "cool" nebo jak se to dneska nazývá :-) A určitě se na trhu dají najít takové plavky, aby se člověk nemusel bát, že je to jen kus provázku omotaný kolem těla a přitom budou slušivé a v rámci možností cudné.

Ono je totiž dost těžké mluvit o plavkách a přidat k tomu to slovíčko "cudné". Přijde mi to totiž jako protimluv. Co jsou to totiž plavky... v podstatě spodní prádlo z materiálu, který je vhodný na koupání a rychleji schne. A teď s pravdou ven. Kdo se rád půjde projít po venku ve spodním prádle a bude se cítit pohodlně, v pohodě a bez studu. Já tedy ne. A tak se musím stejně dívat i na plavky. A tady se dostávám k tomu, že už hledám trošku jiné plavky než jsem dříve byla zvyklá. Po porodu jsem si pořídila dvojdílné plavky s vrškem jako tílko a jsem za ně moc ráda. Teď po druhém porodu se chystám na "další level" a chci si místo kalhotek koupit takové ty koupací šortky nebo boxerky, nebo jak se jim říká. No a vidím to do budoucna tak, že pak už jen dokoupím sukýnku a budu 100% spokojená :-D

A na závěr vám ukáži svůj osobní výběr plavek, které se mi líbi a kdyby to bylo jednodušší, hned bych si nějaké z nich pořídila. Tak se nechte inspirovat a třeba i změníte svůj pohled na své plavky. Je to čistě na vás.










Zdrojem fotek jsou stránky, kde si můžete nakombinovat plavky podle svých představ, takže určitě doporučuji se podívat - ZDE.

A tak se s vámi loučím a doufám, že jsem někoho nezklamala tím, že i teď to bylo bráno dost odlehčeně.
Krásný den s Bohem,
Monika


Žádné komentáře: