čtvrtek 28. února 2013

Plány roku 2010 :-)

Když jsem vkládala štítek k předchozímu článku, zjistila jsem, že už jeden s názvem "předsevzetí" existuje. Tak jsem se na něj podívala a zjistila jsem, že na začátku roku 2010 jsem si dala pár předsevzetí a slibovala, že do roka dám vědět, jak to dopadlo.....no, řekla bych že ne moc slavně :-D

Původní článek je ZDE.

První tři body se vztahovaly více méně k Bohu. Ty druhé tři vám ani nebudu rozebírat, neb nesportuji, vařím tak nějak ani zdravě ani vyloženě nezdravě a angličtina....svůj osobní blog jsem psala dvojjazyčně a teď jsem to musela pro nedostatek času vzdát (než jsem to vždycky přelouskala do angličtiny, tak jsem na tom strávila jednou tolik času...)

Ale abych se vrátila k těm prvním bodům:

1) mít více času na Boha...
takhle zpětně už přesně nevím, ale rozhodně se nám Bůh ukázal v tom, že jsem po 5 letech otěhotněla. Zcela nečekaně. Pamatuji si, že jsem si šla udělat test a v hlavě mi znělo, "je to všechno na tobě, Bože". Ani to nebyla prosba, aby ten test byl pozitivní, protože jsem si ho dělala jen z rutiny před návštěvou lékaře. Ale doteď vím, že se mi tohle v hlavě honilo a pak jsem se nestačila divit :-D Celý ten rok jsme cítili Boží požehnání a to stále trvá :-)  Věřím, že to bylo všechno správně načasované a v průběhu času to i vidím.

Ale abych se vrátila k tomu předsevzetí. Nemohu vám teď říct přesná fakta, o kolik času víc jsem Bohu dala :-D To vážně ne, ale věřím, že jsem na Boha myslela hodně a doufám, že jsem ho celkově upřednostnila ve svém životě. Na druhou stranu musím přiznat, že co se nám narodila v roce 2011 dcerka, jako by toho času bylo pro změnu míň.....ale je to tak? Pokaždé, když se na Terezku podívám, vidím v ní Boží stvoření. Vidím v ní Boží lásku. Vidím v ní Boží dar. Každý večer se na ni s manželem chodíme několikrát podívat, když spí. Díváme se, jak spokojeně oddechuje a culíme se. A děkujeme Bohu, že nám tohle všechno dopřál. Říkám si, že Bůh je všude kolem nás. V našich dětech, v našich manželstvích, v našich rodinách. A tak doufám, že Boha těší mé pokusy být dobrou manželkou a dobrou mámou. I když je pořád co vylepšovat :-D


2) častěji aktualizovat blog...
myslím, že čísla jsou jasná:
r.2009 - 18 příspěvků
r.2010 - 29 příspěvků
r.2011 - 54 příspěvků
r.2012 - 20 příspěvků

a tak je vidět, že rok 2010 na tom tak špatně nebyl, ale protože je také vidět, že se tendence počtu příspěvků začíná snižovat, hodlám se tento rok hodně snažit to zase napravit.

3) splnit si svůj sen...
slíbila jsem, že ho odtajním, ale nedostala jsem se k tomu. Tak teď prozradím, co to bylo, i když z toho nakonec sešlo. Takže co to bylo? Mým snem bylo příjemné virtuální místečko, kde by se prodávaly křesťanské knihy pro ženy a k tomu třeba nějaké doplňkové zboží. Viděla jsem na zahraničních stránkách takových pěkných věcí (notesy, hrnečky, obaly na Bible...). No a kdybych svůj sen ještě trošku rozšířila, tak by se mi líbilo, kdybych mohla otevřít takové místečko i ve skutečnosti. Podávala by se tam káva, čaj, byly by tam pohodlné židle, křesílka, dětský koutek a celé by to bylo pojato jako kavárnička, čítárna, a zároveň knihkupectví. Jenže v dnešní technické době už o tištěné knihy není takový zájem a ty elektronické si stáhnete v pohodlí domova sami. A tak vyčkávám, co mi Bůh poradí. Co mi vnukne za nápad. Protože věřím, že pokud to bude od Boha, tak mi s tím určitě i pomůže.

No tak to vidíte, takhle to dopadá, když si dáte předsevzetí....nebo ne? Jak to s těmi předsevzetími u vás? Dáváte si je? Máte pro letošní rok nějaké?

Já jsem si jedno takové speciální dala, ale o tom, zase někdy příště.
Hezký den s Bohem,
Monika

Žádné komentáře: