sobota 15. ledna 2011

Žalm 37:5

Na svém soukromém blogu jsem dnes napsala článek, který bych ráda použila i zde. Nastavila jsem si totiž pravidelné emaily s verši z Bible a malým zamyšlením. A zrovna tento týden přišel verš, který mám ráda. Pokud se i vy chcete o těchto e-mailech dozvědět víc, stačí kliknout na obrázek. Vše je však jen v angličtině....



Hospodinu svěř svoji cestu, doufej v něj a on to učiní. Žalm 37:5
(Můžeš kontrolovat jen to, co můžeš kontrolovat - tak dělej svou část práce a věř, že On dělá tu svou.)

Jsou věci, které můžeme ve svém životě ovlivnit. Jako třeba náš život. Jsme svobodné bytosti, můžeme se rozhodovat a je jen na nás, jak se v určitých situacích zachováme. A jednou z takových věcí - rozhodnutí - je i to, zda do svého života přijmeme Boha. Bůh nás miluje, chce být s námi, ale nenutí nás. To On nám dal právě tu svobodu rozhodnutí. Tak jako my nechceme vynucenou lásku, tak ji nechce ani On.

Pokud ale Boha vpustíme do svých životů, měli bychom vědět, že to On je ten všemohoucí, vševědoucí a všudepřítomný - ne my. Asi to máme v povaze si myslet, že známe věci dobře a víme, co nám prospěje. Už jako malé děti chceme věci dělat sami. Vzpomínám si, jak jsem chtěla pomáhat s mytím nádobí - no a pak jsem se toho nemohla zbavit :-)) Vidím to na dětech kamarádek, jak chtějí všechno po svém. Sami se obléknou, sami se obují, sami chtějí tohle a támhle.... Bůh je náš otec a my jsme jeho děti. Taky to zkoušíme. "Tohle zvládnu sama, tohle půjde to umím, tohle chci dělat sama a takhle...." Ale jsou věci, kdy bychom měli umět zpomalit a nechat se Bohem vést. Nechat Jeho, aby dělal tu svou část práce. Byl s námi, staral se o nás a miloval nás. Ne všechno musí být po našem a přitom to může být správné.

Chtěli jsme s Honzou rodinu. Chtěli jsme ji hned. Ale Bůh má své vlastní plány a ví, kdy je ten správný čas. A tak jsme si trošku počkali - 5 let. Viním z toho někoho? Ne! Věřím, že teď je ta správná doba, abychom měli miminko. Vše postupuje výborně. Neměla jsem žádné velké nevolnosti, přibrala jsem jen tak akorát, nemám problémy se zády... Za tu dobu čekání jsme toho stihli mnoho a já stále děkuji Bohu, že nás po celou dobu provázel a provází nás i nadále. Protože On svou práci dělá opravdu dobře!

Žádné komentáře: