sobota 9. ledna 2010

Předsevzetí

Doufám Pavlo, že ti nebude vadit, když se tu opět rozepíšu já :-)) Ale zrovna jsem psala na svém blogu o svých plánech pro tento rok a jako jeden bod jsem uvedla, že chci častěji aktualizovat blog. Zjistila jsem totiž, že jsem loni měla míň příspěvků než rok před tím a tuto sestupnou tendenci hodlám v tomto roce zastavit :-) A zároveň se o to postarám i tady, tedy pokud mi Bůh pomůže s inspirací, co vlastně psát :-)

Vlastně hned tři body ze šesti v mém seznamu se týkají Boha. Rozhodně chci mít víc času na Boha. Loňský rok to bylo jako na horské dráze. Takže letos hodlám vše podřídit Bohu. To On je na prvním místě, ne já. Chci víc číst Bibli, chci víc studovat, chci se víc modlit. Chci víc psát o Bohu a chci o něm říct hodně lidem. Tak doufám, že se vám tu líbí a naše články rádi / rády čtete, protože jich bude víc, aspoň to mám v plánu a s Boží pomocí to určitě půjde :-) A třetí bod je zatím tajný, přece jenom je to zatím sen, ale myslím, že se v letošním roce odhodlám a pustím se do jeho plnění. A nebojte, dozvíte se o něm včas :-)))


A jaká předsevzetí máte vy?
Ať už jsou jakákoliv, mějte jedno na mysli:

"Nuže - ať už jíte nebo pijete, ať už děláte cokoli, všechno to dělejte k Boží slávě."
1.Korintským 10:31


Monika

Žádné komentáře: