středa 31. října 2012

Jak učit děti o Bohu

Dneska bych se s vámi chtěla podělit o tipy, co dělat s dětmi, když je chceme učit o Bohu. Nejsem žádný expert a sama stále hledám novou inspiraci. Teď vám tu chci ukázat, co u nás doma funguje :-D

Knížky - Terezka je velká "čtenářka" a ve svém věku (19 měsíců) je schopná si listovat i v knížkách, které mají měkké stránky. Já sama jsem moc ráda, že se jí knížky líbí a dokáže si k nim i sama sednout a zabavit se. Snad jí to vydrží hodně dlouho...dnešní technická doba moc knížkám nefandí...


A které můžu doporučit :

 (zde se děti učí i barvy)


následující ukázka jsou knížky v angličtině a sehnala jsem je přes výborné stránky Christianbook , kde tehdy stály kolem jednoho dolaru. Knížky jsou obrázkové s minimem textu, takže je prostor pro naše vyprávění a angličtina není na škodu :-D


Další tip jsou CDčka s písničkama o Bohu. My si pořídili toto a v autě má už své stálé místo. Ale zpíváme si i doma a můžu potvrdit, že texty jsou chytlavé a rychle zapamatovatelné. A dá se k tomu dokoupit i příslušný zpěvník.


A do třetice všeho dobrého vám chci ukázat, co jsem vyrobila teprve včera, ale už se to setkalo s velkým Terezčiným ohlasem :-) Jde o kartičky, které můžete využít jako knížečku, jako skládanku a hlavně je to příležitost k vyprávění o Bohu. Já nejsem výtvarně moc zdatná, takže jsem si na internetu našla již předtištěné obrázky k miniknížečce, kterou jsem si přetvořila. 
Zde je odkaz: Danielle´s place 





 a takhle to vypadá, když už toho má Terezka dost :-D


A co funguje u vás? Těším se na vaše tipy.

Hezký den s Bohem vám přeje Monika s Terezkou.

Žádné komentáře: