sobota 7. prosince 2013

Vánoční dárek, který přišel trošku dřív :-)

Zase se mi jednou potvrdilo, že Boží načasování je prostě to nejlepší a nemá cenu se něčím jiným stresovat.

Celé mé druhé těhotenství provázely zmatky ohledně termínu porodu. Než jsem byla na poměřovacím ultrazvuku, byl nastaven termín porodu na 3.12. a po zmíněném ultrazvuku lékař posunul termín na 14.12. Ale protože jsem navštěvovala jinou lékařku a na ultrazvuk chodila do jiné ordinace, paní doktorka nějak nevzala v potaz nový termín a tak se v průkazce stále objevoval ten původní termín. S touto lékařkou jsem měla více problémů, takže jsem uprostřed těhotenství změnila nadobro ordinaci, ale neobešlo se to bez obtíží, protože v nové ordinaci dostali mé papíry poměrně pozdě a jen na základě neúplných informací mi ten nový termín nemohli zapsat. A tak jsem nastoupila do poradny v porodnici poněkud dříve, ale vůbec to nevadilo :-D

Hned zpočátku jsem totiž děsila lékaře svým velkým břichem a tak jsem byla na testech kvůli cukrovce a na dalších ultrazvucích, kde mi bylo řečeno, že budu mít velké dítě. A pokud by se čekalo až do toho 14.12., může vyrůst a vážit kolem 5kg!!! Jak rychle jsem přestala bojovat o udržení termínu 14.12. si dovedete představit. Ale právě kvůli možnosti, že je miminko tak mladé jsem nebyla hned poslána na vyvolání porodu (odhad váhy byl necelé 4 týdny před termínem (toho 14.12.) stanoven na 3,8 kg a Terezka se po svém termínu narodila s 3,9 kg - to jen pro představu). O to bylo mé velké překvapení, když jsem následující týden šla opět do poradny s tím, že je možné, že už tam zůstanu a nový lékař (každý týden se to tam střídá) pouze konstatoval, že termín 14.12. je v pořádku a že holt budu mít velké dítě!!! No jo, on to velké dítě rodit nebude, tak co se vzrušovat, že ano :-D

A tak jsem se začala trošku bát. Terezčin porod byl dlouhý, únavný a na konci trošku komplikovaný, takže tohle jsem si zopakovat nechtěla. Ale Bůh má své vlastní termíny a tak vše nakonec bylo úplně jinak.....

...u pana doktora jsem byla v úterý a v pátek 29.11. ve dvě ráno mi praskla voda, kolem 7 hodiny kontrakce začaly sílit a v 8:18 byl Ondrášek na světě!!!  Ta rychlost byla neskutečná - Bůh vyslyšel naše modlitby! A i když je Ondra větší a těžší než Terezka (55cm a 4310 g), tak byl tento porod pro mně lehčí a samotná rekonvalescence je taky nepoměrně snadnější. A bylo úplně jedno, jaký termín jsem měla v papírech, Bůh si vybral svůj vlastní termín a já mohu říct, že ten nejlepší!


A tak se tímto článkem chci i omluvit, pokud budou články s nějakým tím zpožděním, protože jsem zjistila, že se nám život zase trošku převrátil (v dobrém slova smyslu) a bude trošku trvat, než se nám povede zavést nějaký režim a řád.

Každopádně si užívejte předvánoční čas a nestresujte se. Bůh má své plány, své načasování a svůj řád....
Krásný den s Bohem.
Monika

Žádné komentáře: