středa 11. prosince 2013

Omezení pomluv - článek z časopisu Thriving Family

V časopise Thriving Family jsem objevila kraťounký článek, který jsem pro vás chtěla přeložit. Teď jsem získala oficiální povolení jej přeložit a použít pro tento blog a proto vám jej přináším v tomto vánočním čase, protože toto téma je aktuální ať jsou svátky nebo ne :-)



Omezení pomluv
od Vanessy Peters

Mé dcery si povídaly s přátely, když jsem zaslechla několik dívek, jak pomlouvají své spolužáky. Mé dcery nedělaly žádné negativní poznámky, ale ani se je nesnažily zastavit. Zjistila jsem, že mé holky se potřebují naučit vhodným způsobem reagovat, když se konverzace změní v pomluvy.

Později jsem holkám vysvětlila, že naše zábava by neměla jít na úkor něčí pověsti. Navrhla jsem tři jednoduché způsoby, jak v budoucnu reagovat na pomluvy:

Změnit téma. Přimět skupinu mluvit o něčem jiném.

Bránit osobu. Říct něco jako, "oh, ona je vždy na mně hodná," nebo "jste si jisté, že je to pravda, co o ní říkáte? Zdá se mi, že je to slušná holka."

Požádejte pomlouvače, aby přestali. Vysvětlete, že se nechcete zapojit do pomlouvání někoho jiného.

From the Thriving Family website at www.thrivingfamily.com. © 2013, Vanessa Peters. Used by permission.


Zde je odkaz přímo na článek v anglickém jazyce: CURBING GOSSIP by Vanessa Peters




A co vy, máte nějaké tipy, jak reagovat na pomluvy?
Krásný den s Bohem, 
Monika

Žádné komentáře: