sobota 17. prosince 2011

Jan 3:16

Každá máma asi zná ten příšerný pocit bezmocnosti, když je vaše dítě nemocné. Naše Terezka má teď v 8 měsících zánět nosohltanu. Je malinkatá, neví co se děje, nemůže dýchat a v noci se budí dušením. Musíme jí odsávat nosánek a dávat dvoje kapky do nosu. Mám pocit, že to vypadá jako mučení než pomoc. Vím, že je to pro její dobro. A vím, že bych si to s ní hned vyměnila, jen aby jí bylo lépe.......

A to mě přivádí k myšlenkám o Bohu. My jsme jeho rodina, jeho děti. Jsme hříšní - nemocní. Trápí ho to a moc rád by nám pomohl. Někdy musíme projít těžkou zkouškou, abychom posléze zjistili, že to bylo pro naše dobro. Ale v tu chvíli je to pro nás nepochopitelné a třeba i bolestné. A také poslal svého syna - Ježíše - aby nás mohl uchránit od nejhoršího. To Ježíš za nás podstoupil bolest a utrpení na kříži, abychom my nemuseli. Vyměnil si to s námi, aby nám bylo lépe......

Neboť Bůh tak miloval svět, že dal svého jednorozeného Syna, aby žádný, kdo v něj věří, nezahynul, ale měl věčný život. Jan 3:16

A tak bychom si na Ježíše neměli vzpomenout jen o Vánocích, protože je to tradice. Měli bychom ho mít v srdci každý den a žít tak, abychom Bohu dělali radost. Buďme mu hodnými dětmi, tak jak chceme, aby byly hodné naše děti.


zdroj obrázku

Krásné vánoční svátky a Boží požehnání do nového roku vám přeje Monika s rodinou

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den.
Potřeboval jsem si připomenout jeden článek z Bible, uvařil jsem si kávu a došel shodou okolností až k Vám :o). Jsem muž.. Ale to není podstatné. Podstatné je to, že zkušenost popsanou zde matkou mám i já, jen z té druhé pozice. Jako dítě jsem trpěl silnými záněty průdušek, v noci jsem se dusil, měl hrozivé sny. Léky nezabíraly, uklidnila mě pouze přítomnost matky a pocit bezpečí. Když ani to nezabíralo, musel jsem do nemocnice na kapačky. Dnes už vím, že mě Bůh netrestal za moje hříchy, ani moji maminku za její. Nebudu rozebírat důvody toho, proč jsem trpěl těmito nemoci, ačkoliv mi jsou velice dobře známy. Co jsem chtěl přispět je o něčem jiném. Víra je velmi dobrá věc, já sám věřím v Boha, ačkoliv nejsem křesťan. Dítěti nejlépe pomůžete tak, že mu budete naslouchat a snažit se mu porozumět. Mnohem lepší než se spoléhat na Krista je spoléhat se na vlastní intuici a vnitřní sílu. Jen oni Vám mohou pomoci. Píšete, že Ježíš se obětoval, aby nám bylo lépe. Připadá Vám, že svět ve kterém žijeme je lepší, než byl před 2 tisíci lety? Mě ne. Doporučuji se podívat na jeden dokument, který by Vás měl nasměrovat, po jaké cestě je vhodné se vydat, zde je odkaz (http://uloz.to/xMY298d/zeitgeist-final-edition-cz-avi). S pozdravem, Holy Gyu (holyg@seznam.cz)

Monika řekl(a)...

Dobrý večer,
pokusím se reagovat na váš komentář.

Ptáte se, zda si myslím, že je svět lepší než před 2 tisíci lety, kdy byl Ježíš ukřižován. V článku jsem uvedla, že zemřel, aby nám bylo lépe. Podstoupil bolest a utrpení na kříži, abychom my nemuseli. Nemluvila jsem o tom, že tento svět, ve kterém se nacházíme, ale i časy minulé by měly být snažší, lepší právě proto, že Ježíš zemřel. Ale díky jeho oběti, pokud budeme žít s Bohem a pro Boha, budeme ho následovat a milovat, pak nemusíme podstoupit stejnou bolest, abychom se nějakým způsobem vykoupili z našich hříchů. Vlastně to ani nejde, protože my bychom trpěli právem za naše vlastní hříchy, ale Ježíš trpěl za ty naše, on sám byl bezhříšný. On podstoupil oběť, kterou my při veškeré vůli nezvládneme vykonat a proto pokud nebude Jeho, nemůžeme být zachráněni, spaseni.

Dále uvádíte, že je lepší se spoléhat na sebe než na Krista. Přiznám se, že je to velmi populární myšlenka dnešní doby. Ale opět se vracím k předchozímu odstavci - jak můžeme být zachráněni, pokud odstraníme Boha z prvního místa našeho života a nahradíme ho sami sebou?

Pokud věříme v Boha a chceme jednat tak, jak po nás žádá (a že něco žádá je jasné z jeho Slova - z Bible), pak musíme odhodit své staré já, obléci se do Krista a mít ho na prvním místě. NE sebe, ale JEHO budeme následovat.

Moc děkuji za váš komentář a jsem ráda, že jste našel naše stránky. Snad jsem vám pomohla víc pochopit můj článek.

Monika